Paslaugos laiko rezervavimas D.U.K.

Kokią informaciją turėsiu suvesti į rezervacinę sistemą? Ar ji bus paruošta naudojimui?

Rezervacinėje sistemoje jums tereikės suvesti salono teikiamas paslaugas, darbuotojus ir jų darbo laikus. Jūsų paslaugų aprašymus ir salono nuotraukas jau turime, tad jų papildomai suvesti nereikės. Ir viskas, galėsite naudotis rezervacine sistema, ji tam – pilnai paruošta! :)

Ar laiko rezervavimo funkcija yra nemokama?

Taip, funkcija mūsų partneriams yra nemokama. Ir, manome, naudinga :)

Ar galėsiu kontroliuoti, kokių paslaugų laisvus laikus gali rezervuoti klientai?

Taip, laikų kontrolė bus Jūsų rankose! Be to, galėsite nurodyti, kad piko ar pietų pertraukos metui laiko rezervacijų internetu neatliekate.

Ar yra ribojamas rezervacijų kiekis? Ar jis yra apmokestinamas?

Norime, kad mūsų partneriai sulauktų kuo daugiau klientų! Dėl to rezervacijų kiekio neribojame ir neapmokestiname.

Kada klientai gali atlikti rezervacijas?

Atlikti rezervacijas klientai gali bet kuriuo paros metu, net tada, kai jūs snaudžiate grožio miegu :) Pasiutus Lapė nuolat būdrauja, tad nuo minties apie šukuosenos keitimą pabudusi klientė galės čia pat tam užsiregistruoti!

Kaip informuosite apie kliento atliktą rezervaciją?

Informaciją apie naują rezervaciją gausite el. paštu, ją taip pat matysite savo Lapė+ kalendoriuje.

Kaip informuosite klientą, kad jo laiko rezervacija – sėkminga?

Apie sėkmingą rezervaciją klientą informuosime jo pasirinktu būdu: el. paštu, SMS žinute ar abiem šiais būdais. Be to, klientas galės užsisakyti priminimą apie artėjantį vizitą.

Ar matysiu laiko rezervacijos atšaukimus, atliktus klientų?

Per sistemą „Lapė+“ klientai atliks skubiąją dalį – rezervaciją – kai jų grožis negalės palaukti. Na, o norėdami atšaukti vizitą ar pakeisti laiką, jie jums paskambins ar parašys, sistemoje to akylai sekti neturėsite, nes čia nebus atšaukimo funkcijos :) Sutarus kitą laiką ar atšaukus vizitą ir jums tai pažymėjus „Lapė+“ platformoje, klientą apie pakeitimus informuosime atskiru pranešimu.

Ar pats galėsiu atšaukti kliento atliktą paslaugos laiko rezervaciją ir nurodyti to priežastį (pvz., susirgus meistrui?)

Taip, nutikus ekstra atvejui, rezervaciją galėsite atšaukti. Klientą informuosime apie atšauktąjį vizitą, kad nesulauktumėte nusiskundimų.

Ar užsiregistravus į paslaugą internetu, klientas iš karto atliks apmokėjimą, ar jau po vizito, salone?

Į paslaugą užsiregistravęs klientas, naudodamas internetinę bankininkystę ar banko kortelę, už paslaugą atsiskaitys iš karto.

Kokia nauda klientui, naudojant laiko rezervaciją internetu?

Laiką rezervuoti galima bet kuriuo paros metu, nereikia skambinti į saloną ir bandyti „pagauti“ meistrą ar administratorę. Užtenka tik kelių paspaudimų ir viskas: rezervacija jau atlikta. Tai labai patogu šiuolaikiniams žmonėms, kurie vis daugiau kasdienių klausimų sprendžia internetu.

Ar rezervacijas galėsiu matyti tik būdamas (-a) salone?

Informaciją apie rezervacijas „Lapė+“ sistemoje matysite bet kuriame pasaulio kampelyje :) Tereikės, naudojant kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną, prisijungti prie Lapė +

Kaip elgtis tuomet, jei kolegos salone dirba skirtingu laiku?

Rezervacijos sistemoje „Lapė+“ galėsite nustatyti kiekvieno kolegos individualų darbo laiką. Tad ramu – nesusipratimų išvengsite :)

Kaip žinosiu, koks klientas atvyks?

Sumanus, nes naudoja „Lapė+“ :) Joje matysite kliento kontaktinius duomenis ir savo darbo kalendorių – su jums priskirtais vizitais.

Ką turiu daryti, jeigu noriu pradėti naudotis laiko rezervavimo funkcija?

Tiesiog susisiekite su mūsų pardavimų vadybininke Asta el. paštu asta.stasiulyte@pasiutuslape.lt arba telefonu +370 (673) 18 214. Asta atsakys visus turimus klausimus ir padės pasiruošti funkcijos naudojimui.


APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: