Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą, analizuoti lankytojų veiklą ir teikti individualizuotus skelbimus, šioje svetainėje yra naudojami slapukai ir socialinių tinklų įskiepiai. Slapukų ir įskiepių naudojimą galite pasirinkti patys nustatymuose. Daugiau informacijos Privatumo politikoje.
Turi čekį? Kontaktai Dovanų čekis
Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias
Išsirinkus norimas paslaugas, spauskite mygtuką "Į krepšelį"

Grikių dieta – stulbinantys rezultatai per trumpą laiką

2021-02-23

Grikių dieta – stulbinantys rezultatai per trumpą laiką

Turbūt ne viena moteris siekdama numesti bent kelis kilogramus yra išbandžiusi pačias įvairiausias dietas. Ypatingai populiarios vieno produkto dietos. Tokia ir grikių dieta, kuri populiari visame pasaulyje. Išbandžiusios šią dietą sako, kad galima numesti net kelis kilogramus vos per savaitę. Be jokios abejonės, tokie grikių dietos atsiliepimai tikrai sukelia smalsumą ir norisi išbandyti šią dietą. Pasidalinsime vis tiesa apie grikių dietą, jos privalumus ir trūkumus. 

Grikiai ir kefyras – derinys svorio metimas 

Kalbant apie grikių dietą dažniausiai minimas ir kefyras, tad kartais ji vadinama tiesiog grikių ir kefyro dieta. Paklausite kodėl pasirinktas būtent toks derinys? Viskas dėl to, kad tai du produktai, kuriuose gausu mūsų organizmui naudingų medžiagų. Grikių kruopos yra vienos naudingiausių, juk dėl to grikių košė labai rekomenduojama pusryčiams. Grikiuose gausu B grupės vitaminų, vitamino P, geležies, kalio, jodo, fosforo, vario. Beje, varis itin reikalingas raudonųjų kraujo kūnelių gamybai, o štai magnis svarbus širdžiai, kraujagyslėms. Be viso to grikiuose gausu baltymų ir visų rūšių aminorūgščių.  

Net gydytojai rekomenduoja į savo mitybą įtraukti grikius, ypatingai žmonėms, kurie turi padidėjusį kraujospūdį. Grikiai naudingi norint organizmą išvalyti nuo šlakų ir toksinų. Taip pat jie mūsų odos draugai. Grikiuose esančios mineralinės medžiagos ir vitaminai naudingi ne tik odai, bet ir plaukams  bei nagams.  

Kodėl kefyras? Kefyras turbūt vienas naudingiausių pieno produktų. Jame daug kalcio, baltymų, vitamino A ir B grupės vitaminų. Ar žinojote, kad kefyre esantys probiotikai beveik identiški mūsų žarnyno mikrofloros laktobakterijoms. Todėl kefyras naudingas norint pagerinti virškinimą ir sutvarkyti žarnyno bėdas. O juk žarnynas yra atsakingas ir už mūsų imuninę sistemą.  

Derinant grikius ir kefyrą ne tik palengvėsite keliais kilogramais, bet ir išvalysite organizmą, pagražinsite odą, pagerinsite virškinimą. Todėl tokie grikių dietos rezultatai ir skatina išbandyti šią dietą. Beje, ar žinojote, kad grikių dieta yra laikoma detoksikacine dieta, kaip jau minėjome, dėl to, kad grikiai padeda išvalyti organizmą. Beje, grikiuose nėra glitimo, todėl grikių dieta tiks ir tiems, kurie netoleruoja glitimo.  

Kuo naudingos tokios trumpos dietos?  

Detoksikacinės dietos pirmiausia yra naudingos todėl, kad jų metų iš organizmo pasišalina toksinai, šlakai, skysčiai. Taip bendrai pagerinama sveikata, pagerėja savijauta, atsiranda daugiau energijos. Dažniausiai tokios trumpos dietos nėra skirtos tik lieknėjimui. Papildomi kilogramai nukrenta, kadangi iš organizmo pasišalina įvairios medžiagos ir susikaupę skysčiai. Realiai per 3 dienas tokios dietos numetate tikrai ne riebaliukus, o tik tai, kas organizmui nereikalinga. Norint ilgai laikui numesti svorį vis tik rekomenduotina ne laikytis dietų, o valgyti sveiką ir subalansuotą maistą, sportuoti ir tai daryti nuolat. Tik tuomet visada galėsite džiaugtis sau patinkančia figūra.  

Kiek laiko galima laikytis grikių dietos?  

Priklausomai nuo to, kokio rezultato siekiate, galite laikytis grikių dietos skirtingą laiko tarpą - nuo kelių dienų iki dviejų savaičių. Tačiau norėtume įspėti, kad nerekomenduojama vieno produkto dietos laikytis ilgiau nei kelias dienas, kadangi organizmas negaus pakankamai įvairių medžiagų. Nors grikiai ir labai naudingi, turi daug vitaminų bei mineralinių medžiagų, vien juos valgyti nėra geras pasirinkimas ilgesnį laiką. Nenorint pakenkti savo organizmui rekomenduojame išbandyti ne ilgesnę nei 3 dienų grikių dietą. Jos metu palengvėsite ir apvalysite organizmą nuo šlakų bei toksinų. 

3 dienų grikių dieta puiki galimybė greitai padailinti savo pilvuką ir jaustis lengvesnei. Per tiek laiko nepakenksite savo organizmui, o jausitės tikrai geriau.  

3 dienų grikių dieta  

Grikių dietos galima laikytis keliais būdais.  

Griežta 3 dienų grikių dieta, kai valgomi tik grikiai be druskos, cukraus ar kitų priedų. Kartu derinami tik tokie produktai, kaip kefyras ar natūralus jogurtas.  

Lengva ir supaprastinta 3 dienų grikių dieta. Jos metu grikiai derinami kartu su džiovintais vaisiais, daržovėmis, sūriu.  

Lengva 3 dienų grikių dieta. Tokios dietos metu grikiai valgomi su varške, mėsa ar salotomis.  

Jei siekiate numesti kelis kilogramus rekomenduojama laikytis griežtesnės 3 dienų grikių dietos.  

Grikių dietos meniu 3 dienoms 

Net ir prieš imant laikytis trumpos grikių dietos rekomenduojame pagalvoti ar tai Jums tinka. Jei turite sveikatos problemų, būtinai pasitarkite su savo gydytojų. Na, o dabar pasidalinsime paprastu 3 dienų grikių dietos meniu. Tai ne pati griežčiausia dieta, tačiau tikrai numesite bent 1 ar 2 kilogramus. Žinoma, reikia suprasti, kad palengvėsite, tačiau tai tik organizmo apsivalymas ir norint atsikratyti riebaliukų po to reikėtų stengtis valgyti sveiką ir subalansuotą maistą.  

3 dienų meniu  

PIRMA DIENA.  Prieš valgį būtinai išgerkite stiklinę vandens. Pusryčiams valgykite 200 g virtos grikių košės ir išgerkite puodelį žaliosios arbatos. Pietums suvalgykite 200 g virtos grikių košės su mėgstamais žalumynais. Pavakariams išgerkite 1 stiklinę kefyro. Vakarienei valgykite 200 g virtos grikių košės ir išgerkite 1 stiklinę žaliosios arbatos. Žalioji arbata – puikus antioksidantų šaltinis.  

ANTRA DIENA. Nepamirškite išgerti vandens prieš valgį. Pusryčiams valgykite 200 g virtos grikių košes su natūraliu jogurtu. Pietums valgykite 150 g virtos grikių košės su sauja džiovintų slyvų ir džiovintų abrikosų. Išgerkite 1 puodelį žaliosios arbatos. Vakarienei valgykite 200 g virtos grikių košės su daržovėmis. Tinka pomidorai, kopūstai, morkos. 

TREČIA DIENA. Vanduo prieš valgį. Pusryčiams 150 g virtos grikių košės, stiklinė kefyro ir dvi norimos daržovės. Pietums valgykite 150 g virtos grikių košės. Užkandžiui galite suvalgyti du vaisius - bananą, obuolį ar kitą vaisių. Tik ne vynuoges. Vakarienei valgykite 150 g virtos grikių košės su mėgstamais žalumynais. Išgerkite 1 puodelį žaliosios arbatos.  

Po tokių trijų dienų pasieksite kad ir minimalių, bet džiuginančių rezultatų. O svarbiausia tikrai nepakenksite savo sveikatai, kas gali nutikti, jei laikytumėtės griežtos grikių ar kitos dietos savaitę ar ilgiau. Be to, dažniausiai po tokių dietų svoris sugrįžta su kaupu. 

Grikių dieta ir sportas 

Nors grikių dieta nėra labai alinanti, tačiau energijos galite turėti šiek tiek mažiau nei įprastai. Organizmui tai netikėti pokyčiai. Todėl jei intensyviai sportuojate, per šias tris dienas reikėtų rinktis šiek tiek lengvesnes treniruotes. Na, o jei visiškai nesimankštinate, norint pasiekti geresnių rezultatų ir geriau jaustis rekomenduojame rinktis nesudėtingas treniruotes. Tokių treniruočių metu suaktyvės medžiagų apykaita, greičiau ims degti riebalai. Išbandykite štai tokią nesudėtingą - 30 minučių treniruotę visam kūnui. Tačiau saugokite save, pratimus atlikite neskubant ir stenkitės daryti taisyklingai.  

Ką valgyti po grikių dietos?  

Be jokios abejonės, praėjus šioms dienoms norėsis valgyti daug saldumynų ir kitokio nesveiko maisto. Tačiau atminkite, kad darote viską dėl savęs. Pasistenkite, kad Jūsų mityba būtų kuo sveikesnė ir gerai subalansuota. Po tokios dietos rinkitės valgyti daržoves, mėsą, žuvį, vaisius. Svarbiausia yra nepersivalgyti ir neapkrauti skrandžio. Taip pat gerkite pakankamai vandens. Rekomenduojama išgerti apie 2 litrus vandens per dieną ir nevalgyti bent 2 – 3 valandas prieš miegą. Taip ryte atsikelsite lengvesnė ir neapsunkinsite skrandžio naktį.  

Jei norite išlaikyti rezultatus po 10 dienų galite vėl pakartoti grikių dietą ar tiesiog kartą per mėnesį pasilaikyti griežtesnė grikių dietos, kai valgoma tik grikių košė ir kefyras. Puiku tai, kad šis maistas yra pakankamai sotus, todėl nesijausite peralkę.  

Kas gali nutikti laikantis grikių ar kitos dietos 

Nors laikysitės tokios dietos ir trumpai, nežinote, kaip gali sureaguoti Jūsų organizmas. Vienas dažniausiai pasitaikančių simptomų - silpnumas. Jei jaučiate nedidelį silpnumą suvalgykite puse ar vieną arbatinį šaukštelį medaus. Jį lėtai sučiulpkite, taip organizmas gaus gliukozės. Ir tikrai nebijokite, toks kiekis medaus tikrai nesugadins Jūsų rezultatų.  

Taip pat gali būti juntamas nuovargis, mieguistumas ar net imti skaudėti galvą. Jei jaučiatės labai prastai, grįžkite prie savo įprasto mitybos.  

Laikantis grikių dietos jie gali tiesiog atsibosti ir negalėsite pažiūrėti į grikius. Tačiau būtent todėl rekomenduojama juos derinti su žalumynais, daržovėmis ar vaisiais.  

Beje, dietos reikėtų atsargiau laikytis žmonėms turintiems itin žemą kraujo spaudimą, kadangi tokia dieta jį dar labiau sumažins. Geriausia dėl to pasitarti su savo gydytoju.  

Ką dar svarbu žinoti laikantis grikių dietos? 

Grikius turite virti be druskos. Taip pat per dieną labai svarbu išgerti pakankamai vandens - mažiausiai 1,5 l vandens. Jei sportuosite, mankštinsitės, išgeriamo vandens kiekis turėtų būti didesnis.  

Laikantis grikių dietos pasistenkite vakarienę valgyti ne vėliau nei 3 – 4 valandos iki miego.  

Grikių dietos pliusai  

Grikių dieta turi tikrai nemažai pliusų. Pirmiausia – tai nukritę kilogramai, lengvumo jausmas. Taip pat grikių dietos metu vartojami produktai, kuriuose gausu vitaminų ir naudingų maistinių medžiagų. Rekomenduojama derinti grikius ir kefyrą. Produktai šiai dietai daug nekainuoja, košė paruošiama paprastai ir greitai. Tad grikių dieta yra be galo paprasta.  

Grikių dietos minusai 

Jei laikysitės dietos ilgesnį laiką rizikuojate pakenkti organizmui, kadangi jis negaus visų jam reikiamų vitaminų ir maistinių medžiagų. Laikantis dietos ilgiau grikiai ir kefyras ima atsibosti ir jų tiesiog nebesinori. Prieš imant laikytis grikių ar kitos dietos reikėtų pasitarti su gydytojų, ypatingai jei turite ligų. 

Kas negali laikytis grikių dietos? 

Šios dietos negalima laikytis jei laukiatės ar maitinate kūdikį. Sergant tam tikromis ligomis taip pat nerekomenduojama laikytis dietos, dėl to svarbu aptarti tokį pasirinkimą su gydytoju. Dieta netinkama ir žmonėms, kurie intensyviai sportuoja, kadangi jiems svarbu gauti pakankamai maistinių medžiagų ir turėti daug energijos.  

Na, o kalbant apie pačias dietas, vis tik rekomenduotume rinktis sveiką gyvenimo būdą ir neeksperimentuoti su savo kūnu. Žinoma, tokia vienos ar kelių dienų dieta nepakenks ir apvalys organizmą. Tačiau laikytis grikių ar kitokios dietos savaitę ar kelias tikrai nėra geriausias pasirinkimas. Ypatingai jei nesinori vėliau turėti sveikatos problemų. Be to, per savaitę vis tiek nepavyks nutirpdyti pačio riebaliuko, kadangi nesvarbu - laikotės dietos ar tiesiog pradėjote sveikai maitintis, pirmasis nukritęs svoris yra ne riebalai. Tai viskas, kas nereikalinga išsivalo iš organizmo. Tačiau pats lengvumo jausmas tikrai neapsakomas. Jei jaučiate sunkumą ir norisi išsivalyti organizmą, tokia kelių dienų dieta Jums puikiai tiks. Žinoma, nepamirškite stebėti savo organizmo ir reakcijos į tokius kardinalius mitybos pokyčius! 

Metant svorį nepamirškite ne tik tinkamos mitybos, bet ir sporto, fizinio aktyvumo. Taip pat be galo naudingi ir masažai. Ypatingai limfodrenažinis masažas, kuris padeda suaktyvinti medžiagų apykaitą ir tirpdyti riebalinį sluoksnį. Oda tampa gražesnė, o ir apimtys sumažėja.  

Atminkite, kad svorio metimas – tai mityba, aktyvumas ir sveiki įpročiai kiekvieną dieną.  

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: