Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą, analizuoti lankytojų veiklą ir teikti individualizuotus skelbimus, šioje svetainėje yra naudojami slapukai ir socialinių tinklų įskiepiai. Slapukų ir įskiepių naudojimą galite pasirinkti patys nustatymuose. Daugiau informacijos Privatumo politikoje.
Turi čekį? Kontaktai Dovanų čekis
Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias
Išsirinkus norimas paslaugas, spauskite mygtuką "Į krepšelį"

Kaklo masažas - nauda ir paprasti pratimai namuose (video)

2020-05-10

Kaklo masažas - nauda ir paprasti pratimai namuose (video)

Ilgas sėdėjimas, netaisyklinga laikysena, traumos – visos šios priežastys gali sukelti kaklo skausmas. Ypatingai didelę įtampą kaklo srityje jaučiau žmonės ilgai dirbantis kompiuteriu. Todėl norint išvengti skausmo, druskų kaupimosi būtinas reguliarus kaklo masažas.  

Kodėl atsiranda kaklo skausmas? 

Kaklo skausmas - dažnas šiuolaikinio žmogaus palydovas. Mažiau judame, dažniau būname įsitempę, daugiau laiko praleidžiame sėdėdami, palinkę prie kompiuterio ar nepatogiai įsitaisę naršydami telefone. Su laiku vis dažniau pradedamas justi kaklo skausmas, diskomfortas. Mūsų kaklas sudarytas iš kelių slankstelių, o tarp jų yra tarpslanksteliniai diskai. Būtent dėl įtampos kaklo srityje, krūvio, diskų slanksteliai netenka elastingumo, ima plokštėti. Be viso to, kaklas sudarytas iš daugybės nervų, kraujagyslių. Ir neteisinga laikysena bei įtampa gali užspausti juos. Tai ir sukelia nuolatinius skausmus. Šis negalavimas dar vadinamas kaklo osteochondroze. 

Kaklo skausmas gali atsirasti ir tada, kai yra pasislinkę kaklo slanksteliai. Tuomet gali būti juntamas ne tik kaklo, bet ir galvos skausmas. Kaklo skausmą įtakoja net gi rūkymas. Šis įprotis sulėtina medžiagų apykaitą, o tai gali būti viena iš priežasčių, kodėl ima skaudėti kaklo sritį.  

Skaudėti kaklo srityje gali dėl nepatogios laikysenos, nepatogios miego pozos, per didelio fizinio krūvio, dėl per didelio viršsvorio.  

Gydomasis kaklo masažas 

Gydomasis masažas kaklo srityje padeda nuimti įtampą šioje srityje ir yra rekomenduojamas net ir profilaktiškai. Ypatingai žmonėms, kurie dirba sėdimą darbą. Kaklo masažą rekomenduojama derinti kartu su pečių juostos masažu. Taip poveikis bus daug efektyvesnis. Kaklo masažas padeda ir nuo druskų kaupimosi. Jei mažai judama, o kaklo sritis nuolat įsitempusi, šioje vietoje gali kauptis druskos. Druskos su laiku užspaudžia kraujagysles, nervus, todėl būtina jas išmasažuoti.  

Gydomasis masažas kaklo srityje padeda pašalinti nuovargį, sumažina stresą, pagerina kraujotaką, atpalaiduojami raumenys, pagerėja miego kokybė. Profesionaliai atliekamas reguliarus kaklo masažas padės ne tik išvengti kaklo masažo, bet ir pagerins bendrą savijautą.  

Kur geriausiai atliekamas gydomasis kaklo masažas? 

Lietuvoje tikrai netrūksta gerų specialistų, kurie padės Jums nejausti jokio diskomforto kaklo srityje. Kaklo masažas reikalauja žinių, įgūdžių ir tinkamo išsilavinimo. Todėl norime rekomenduoti geriausius Lietuvos specialistus, pas kuriuos atliekamas kaklo masažas 

Kaklo masažas Vilniuje profesionaliai atliekamas: profesionalių masažų studijoje (įsikūrusi Pamėnkalnio g. 1), gydomosios kosmetologijos centre „Lotus masažas“, „Didlaukio“ klinikoje, „Fabio“ grožio centre (Julijos masažai), klinikoje „MedMasters Vilnius“, studijoje „MeyLi - SPA Therapy & Rituals“, „Harmonijos menė“, „Užupio“ grožio namuose, „Vladleno“ masažo kabinete, studijoje „Solo Tu“ ir kituose mūsų partnerių salonuose.  

Kaklo masažas Kaune atliekamas „Žaliakalnio poliklinikoje“, studijoje „Tobula savijauta“, „RS Holistinė Jolitos masažo terapija“, „Beauty Touch“ estetikos studijoje pas Vaidą. 

Kaklo masažas Klaipėdoje atliekamas  „Einars masažai“, „Amadėja SPA“, sveikatingumo ir masažų namuose  „Dharma“.  

Kaklo masažas namuose 

Namuose taip pat galite atlikti paprastus pratimus, kurie padės išvengti kaklo skausmo. Svarbiausia neskubėti, pratimus atlikti iš lėto.

Pirmas pratimas – tempimas. Delną uždėkite po smakru. Tarsi apkabinkite kaklą ir šiek tiek spaudžiant įtempkite. Tai atlikti reikėtų vienai pusei ir kitai, skirtingomis rankomis. Išlaikykite 30 sekundžių. Po to atpalaiduokite raumenis.  

Antras pratimas. Delną uždėkite ant kaktos ir šiek tiek spustelėkite. Palaikykite iki 30 sekundžių. Tuomet sunerkite rankas ir uždėkite ant sprando. Lengvai spaudžiant palenkite galvą žemyn, išlaikykite 30 sekundžių.  

Trečias pratimas - pečių pakėlimai. Pečių sritis neatsiejama nuo kaklo srities. Todėl atlikdami pratimus šioje srityje, atpalaiduosite ir kaklą. Atsistokite, atsipalaiduokite. Tuomet kelkite dešinį petį link ausies, išlaikykite bent 20 sekundžių, vėliau ilginkite laiką iki 30 sekundžių. Ramiai nuleiskite petį. Po to viską pakartokite su kairiuoju pečiu. Atsipalaiduokite ir pratimą atlikite keldami abu pečius.  

Na, o šiame video pamatysite visą kaklo pratimų kompleksą. Šie pratimai padės sumažinti įtampą, nuimti kaklo skausmą. Svarbiausia visus pratimus atlikti iš lėto.  

Jei dirbate sėdimą darbą ar kartais pajaučiate įtampą kaklo, pečių ar stuburo srityje, rekomenduojame iš karto imtis priemonių. Tiek viso kūno masažas, tiek kaklo ar pečių masažas padės išvengti daugybės didesnių sveikatos sutrikimų. Svarbiausia, kad jis būtų atliekamas tinkamai ir reguliariai.  

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: