Kolagenas – Tavo grožiui ir jaunystei

2019-10-07

Kolagenas – Tavo grožiui ir jaunystei

Moterys nuolat ieško priemonių grožiui ir jaunystei išlaikyti. Ir turbūt dauguma jau žino, kad organizmui reikia hialurono rūgšties, vitamino E, vitamino C ir žinoma, kolageno. Tai pačios svarbiausios medžiagos, kurios užtikrina odos elastingumą, pakankamą odos drėkinimą, netgi palaiko normalią sąnarių būklę, gerą širdies darbą, stiprina kaulus, sausgysles ir kraujagysles.

Odos būklė ir atsinaujinimas labiausiai priklauso nuo kolageno kiekio organizme. Kodėl? Todėl, kad kolagenas yra vienas svarbiausių odos komponentų, kuris sudaro net 75 % visos odos masės. Šiame straipsnyje Jums papasakosime kas yra kolagenas, kaip juo papildyti organizmą ir kas nutinka, kai kolageno trūksta. 

Kolagenas – kas tai? 

Kolagenas yra vienas svarbiausių komponentų, kurie reikalingi mūsų odai, plaukams, sąnariams, širdžiai. Pats kolagenas yra baltymas. Jo mūsų odoje yra net 75 %. Kolagenas palaiko mūsų odos elastingumą, skatina odos atsinaujinimo procesus, stiprina audinių sieneles. Kolagenas tarsi sujungia atskirus audinius. Be to, kad jis labai svarbus odai, kolagenas reikalingas ir kaulams bei sąnariams. 

Kolagenas labai svarbus ne tik norint išlaikyti ilgiau jauną ir stangrią odą, bet ir labai reikalingas norintiems palaikyti normalią sausgyslių ir sąnarių veiklą. Ypatingai svarbu kolagenu papildyti organizmą aktyviais sportuojantiems, daug judantiems žmonėms, kadangi jų sąnariai, raiščiai ir sausgyslės dėvisi daug greičiau. 

Kolageną organizmas gamina natūraliai. Tačiau, kad ir kaip būtų gaila, perkopus 25-tus metus kolageno gamyba ima lėtėti. Kolageno organizmas ima naudoti daugiau nei jo pasigamina, taip su metais atsiranda vis didesnis šio baltymo trūkumas. Sulaukus 45 metų ir daugiau, kolageno organizme pradeda trūkti vis labiau. Kolageno trūkumas ne pasireiškia ne tik labiau suglebusia oda, raukšlelėmis ar susilpnėjusiais sąnariais, tačiau ir įvairiomis akių ligomis. 

Žinoma, trūkstant kolageno, skubame juo papildyti organizmą įvairiausiais būdais. Tačiau labai svarbu žinoti, kad kolagenas yra trijų skirtingų tipų. Todėl renkantis būtina į tai atsižvelgti. Ant kolageno papildų būna parašyta, kuriam tipui jis priklauso. Kolageno tipų yra daugiau nei 20, tačiau mūsų organizmui ir grožiui reikalingiausi pirmieji trys tipai. I, II ir III kolageno tipai skirti mūsų odai, kaulams, dantis, sąnariams, sausgyslėms, raumenis, akims, širdžiai, kraujagyslėms. Grožiui, odai naudingiausias I ir III tipo kolagenas. Na, o pats naudingiausias I tipo. 

Geriausias kolagenas - hidrolizuotas. Idealiausiai jei jis hidrolizuotas natūraliu būdu. Tai reiškia, kad kolageno molekulės suskaidomos į tokias, kurias mūsų organizmas lengviau pasisavina. Taip pat jis turi būti bioaktyvus. 

Šiame video pamatysite kuo kolagenas naudingas mūsų organizmui. 

Kolageno nauda odai

Kolagenas odai yra vienas svarbiausių komponentų. Dėl to jo trūkumas labai greitai pasimato ir odoje. Oda papilkėja, suglemba, praranda drėgmę, gilėja raukšlelės. Todėl būtina tam užkirsti kelią kuo anksčiau. Jei užtikrinsite pakankamą kolageno kiekį organizme, galėsite ilgiau džiaugtis gražia ir jauna oda. Kolagenas gali būti įvairių rūšių skystas ar miltelių pavidalu. Kolagenas veido odai gražinti naudojamas ne tik geriamas. Tam puikiai pasitarnauja ir veido kaukės su kolagenu. Daugelyje kosmetologijos kabinetų atliekamos stangrinamosios procedūros veidui su kolagenu. Kolagenas veidui iš karto suteiks skaistumo, tonizuos veido odą, ji atrodys glotnesnė. 

Kolageno papildų vartojimas padeda ženkliai pagerinti odos būklę, atstatyti drėgmės balansą, netgi sumažinti raukšleles. 

Kolageno nauda plaukams ir nagams

Norite sustiprinti plaukus iš vidaus? Kolagenas plaukams taip pat naudingas, kaip ir odai. Natūraliai plaukų sudėtyje irgi yra kolageno. Dėl to ir būtina papildyti jo atsargas. Plaukai taps sveikesni, geriau išlaikys drėgmę, labiau žvilgės. 

Kolagenas sustiprins ne tik Jūsų plaukus, bet ir nagus. Nagai taip pat su amžiumi tampa labiau išsausėję, linkę daugiau skilinėti. Natūralaus kolageno trūkumas dažnai tampa to priežastimi. 

Kolagenas yra plaukų bei nagų statybinė medžiaga. Todėl turėtumėte pasirūpinti, kad organizmui jo netrūktų. Taip galėsite džiaugtis stipresniais plaukais ir nagais. Jie mažiau lūžinės, bus tvirtesni. 

Koks kolagenas geriausias? 

Kaip jau rašėme, kolagenas, kuris mums reikalingiausias yra trijų skirtingų tipų. Jei siekiate sustiprinti odą, plaukus ir nagus, rinkitės I ir III tipo kolageno papildus. Tačiau labai svarbu paminėti, kad kolagenas geriau įsisavintų, rekomenduojama kartu vartoti ir vitaminus C ir E bei hialuroną. Toks kompleksas padės greičiau pasiekti rezultatų bei atstatyti kolageno trūkumą organizme. 

Kolageno rekomenduojama suvartoti po 10 g per dieną, kad organizmas jo gautų pakankamai. 

Kolagenas gali būti gyvulinės arba jūrinės kilmės. Žinoma, populiaresnis yra gyvūninės kilmės kolagenas. Tačiau vis dažniau teigiama, kad iš žuvų gaunamas kolagenas turi daugiau naudingų medžiagų. Vis dėlto, vienareikšmiškai priskirti visus laurus vienam sudėtinga. Nors atliekami įvairūs moksliniai tyrimai, kurios kilmės kolagenas naudingiausias, tačiau vieningos nuomonės nėra.

Kokia kolageno kaina? 

Grynas, 100 % kolagenas kainuoja apie 10 - 18 Eur. Tačiau yra ir papildų, kurių sudėtis papildyta vitaminais, arba juos sudaro visi trys pagrindiniai kolageno tipai. Tokių papildų kaina gali siekti ir 70 Eur. Svarbiausia įsiskaityti į aprašymą. Kolagenas geriausias tas, kuris yra biologiškai aktyvus ir kaip jau minėjome, hidrolizuotas. Tuomet galėsite būti tikra, kad jis bus efektyvus. 

Kaip natūraliai gauti kolageno? 

Nuo senų laikų moterys žinojo, kad kolageno galima gauti natūraliai su maistu. Seniau tikrai nebuvo tokios gausos papildų bei grožio priemonių. Todėl moterys naudojosi tuo, ką turėjo - maistu. 

Vienu naudingiausių skaitomas gyvulinės kilmės kaulų sultinys. Taip pat reikėtų valgyti daugiau želatinos. Želatina naudingiausia iš karvių ir kiaulių, kurios buvo auginamos kuo natūraliomis sąlygomis. 

Rekomenduojama valgyti daugiau kiaušinių, kuriuose nemažai aminorūgščių. Amino rūgštys skatina kolageno gamybą. Augalinės kilmės aminorūgščių gausu spirulinoje. 

Taip pat naudinga valgyti daugiau lašišos ir skumbrės, kuriose gausu Omega rūgščių, atsakingų už odos elastingumą. Žuvis turi daug gerųjų riebalų ir baltymų, kurie stiprina organizmą iš vidaus. Valgant daugiau riebios žuvies tikrai pastebėsite, kad pagerėjo odos, plaukų būklė. 

Kaip jau žinome, kolageno gamybai ir įsisavinimui labai svarbus vitaminas C. Jo gausite, jei valgysite daugiau citrusinių vaisių. Vitaminas C naudingas ne tik aktyviai kolageno gamybai, bet ir imuniteto stiprinimui, skatina greitesnį odos gijimą po pažeidimų, užkerta kelią pigmentinių dėmių atsiradimui. 

Valgant daugiau produktų, kuriuos išvardinome aukščiau, natūraliai papildysite organizmą reikiamomis medžiagomis, kurios paskatins natūralią kolageno gamybą. 

Žinoma, perkopus 30 metų rekomenduojama papildyti organizmą ir specialiais kolageno papildais, kadangi vien iš maisto gaunamo kolageno tikrai nepakaks. 

Svarbu nepamiršti, kad organizmu turite rūpintis kompleksiškai. Odai, plaukams, nagams ar kaulams reikia ne tik kolageno. Papildykite organizmą kuo daugiau naudingų medžiagų ir vitaminų. Taip galėsite puoselėti grožį iš vidaus. Vien prabangūs kremai su kolagenu neduos tiek naudos. Jie pasiekia tik negilius odos sluoksnius, o juk labai svarbu, kad kolagenas papildytų organizmą iš vidaus. Žinoma, palepinkite veido odą ir procedūromis su kolagenu!

Taip pat nepamirškite, kad kolagenas, pradėtas vartoti vyresniame amžiuje nepadarys didelių stebuklų. Tačiau jo vartojimas užtikrins, kad organizmas pristabdytų senėjimo procesus.

 

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: