Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą, analizuoti lankytojų veiklą ir teikti individualizuotus skelbimus, šioje svetainėje yra naudojami slapukai ir socialinių tinklų įskiepiai. Slapukų ir įskiepių naudojimą galite pasirinkti patys nustatymuose. Daugiau informacijos Privatumo politikoje.
Turi čekį? Kontaktai Dovanų čekis
Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias
Išsirinkus norimas paslaugas, spauskite mygtuką "Į krepšelį"

Susikilę kulnai – patarimai, kaip to išvengti

2020-07-19

Susikilę kulnai – patarimai, kaip to išvengti

Suskilę ir sausi kulnai - dažna pėdų problema. Dažniau ji pasitaiko vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau kartais vargina ir jaunesnius. Kulnų oda skyla tuomet, kai gauna daug spaudimo. Tai gali būti nuo ilgo stovėjimo, atviros avalynės avėjimo, vaikščiojimo basomis. Ypatingai greitai oda įtrūksta, jei ji per daug išsausėja. Kai kuriems įtrūkimai ima kraujuoti, skauda kulnus. Todėl svarbu tinkamai prižiūrėti savo pėdas. Nešalinant suragėjusios odos įtrūkimų tikimybė daug didesnė. Su laiku, neprižiūrinti sutrūkusios odos įskilimai vis gilėja, o tai gali tapti rimta problema sveikatai. Per įtrūkusias vietas lengvai patenka bakterijos, todėl gali kilti infekcija.  Dalinamės patarimais apie tinkamą pėdų priežiūrą, kuri padės išvengti įtrūkusių kulnų. 

Suragėjusios odos pašalinimas 

Vienas svarbiausių namų darbų - suragėjusios odos pašalinimas. Mūsų pėdos nuolat patiria spaudimą, trynimą, todėl negyvos odos sluoksnis greitai storėja. Suragėjusią odą reikėtų nušveisti bent kartą per savaitę. Idealiausia tai daryti po maudynių duše ar vonioje. Tuomet oda suminkštėjusi ir lengvai pasišalina.

Šalinti reikėtų taip pat taisyklingai – darykite tai tik viena kryptimi. Dažnai braukoma į visas puses, tačiau to daryti negalima. Na, o pašalinti užtenka viršutinį sluoksnį. Nenutrinkite odos per daug. Jei pernelyg aktyviai šveisite odą, ji dar greičiau užaugs. Odos pašalinimui tinka pemza ar specialios dildės.  

Odos drėkinimas 

Įtrūkę kulnai reikalauja išskirtinio dėmesio. Jų drėkinimas ypatingai svarbu. Jei jau susidūrėte su šia problema, rinkitės riebų kremą. Puiku, jei jo sudėtyje bus salicilo ar pieno rūgšties. Kuo kremas riebesnis, tuo geriau. Taip apsaugosite kulnus nuo tolimesnio skilinėjimo. Beje, puikiai tiks ir kokosų aliejus, migdolų aliejus, taukmedžio sviestas ar tiesiog vazelinas.Riebesnes priemones reikėtų rinktis kuomet kulnai suskilinėję stipriai. Tokios priemonės padės geriau išlaikyti drėgmę ir greičiau pagerinti pėdų būklę. Pėdas pasirinkta priemone tepkite 2 ar net daugiau kartų per dieną. Prieš tepant vakare kojas pamirkykite karštoje vonelėje. Įlašinkite šiek tiek levandų, rozmarinų ar citrinmedžio eterinio aliejaus.  

Sustiprinkite drėkinamąjį poveikį 

Norint, kad kulnų oda geriau būtų sudrėkinta apsimaukite specialias kojines. Parduotuvėse galima įsigyti specialių kojinių, kurios skirtos problematiškų pėdų priežiūrai. Išsitepkite pėdas pasirinkta priemones ir nakčiai apsimaukite kojines. Ryte pėdos bus švelnios ir minkštos. Na, o neturint specialių kojinių galima panaudoti maistinę plėvelę. Ja apvyniokite pėdas ir apsimaukite paprastas medvilnines kojines. Pėdų per daug neužveržkite ir rinkitės kojines, kurių krašteliai neapspaudžia kojų. Taip nesutrikdysite kraujotakos.  

Tinkama avalynė Jūsų pėdoms 

Norint išlaikyti pėdas sveikas reikia rinktis tinkamą avalynę. Ji turėtų būti ne per ankšta. Rinkitės patogią, minkštą avalynę su šiek tiek aukštesniu padu. Svarbu, kad netrintų kulnų. Jei kulnai jau suskilinėjo, venkite avėti atviras basutes ar šlepetes. Kol kulnai sugis, pasaugokite šias vietas. Rinkitės avalynę, kuri dengs kulnus. Taip apsisaugosite nuo infekcijos patekimo į žaizdas.  

Reguliariai atlikite pedikiūrą 

Labai svarbu, kad pėdos būtų nuolat prižiūrimos. Jei pačiam sudėtinga prižiūrėti pėdas, geriausia kreiptis į specialistus. Profesionalus pedikiūras kas mėnesį padės išsaugoti švelnias ir sveikas pėdas. Puiku, jei pedikiūro meistrė (-as) turi podologijos žinių. 

 

Na, o jei džiaugiatės gražiomis ir sveikomis pėdomis, vis tiek nepamirškite tinkamai jų prižiūrėti ir lepinti. Suskilę kulnai tikrai nemaloni pėdų problema, o dažnai ir skausminga. To išvengti įmanoma, todėl svarbiausia skirti pėdoms bent kelias minutes vakarais.  

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: