Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą, analizuoti lankytojų veiklą ir teikti individualizuotus skelbimus, šioje svetainėje yra naudojami slapukai ir socialinių tinklų įskiepiai. Slapukų ir įskiepių naudojimą galite pasirinkti patys nustatymuose. Daugiau informacijos Privatumo politikoje.
Turi čekį? Kontaktai Dovanų čekis
Prekių krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias
Išsirinkus norimas paslaugas, spauskite mygtuką "Į krepšelį"

15MIN.LT: Kaip su grožio specialistu spręsti nemalonias situacijas?

2018-02-09

15MIN.LT: Kaip su grožio specialistu spręsti nemalonias situacijas?

Grožio specialistai ir psichologai teigia, kad moterys į grožio salonus užsuka ne tik dėl vienos ar kitos procedūros, bet ir norėdamos „iškrauti“ mintis, išsikalbėti ir pailsėti. Kirpėjai ar kosmetologai dažnai tampa jų patarėjais ir guodėjais. Kodėl toks ryšys tarp kliento ir specialisto užsimezga tik šiuose salonuose? Ir ką daryti, jei mylimas meistras atliko paslaugą, kurios rezultatai stipriai nuvylė?

Skaitykite daugiau: 15min.lt

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: