Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)
Kaip greičiau išsirinkti norimą paslaugą?

Naudokis išplėstine paieška. Norimos paslaugos gali ieškoti pagal raktinį žodį, teikėjo pavadinimą, pageidaujamą vietovę ar kainą.

Kas yra elektroninis paslaugų čekis?

Tai čekis, kurį vos per kelias minutes gali įsigyti internetu bei iš karto atsispausdinti arba siųsti adresatui el. paštu. Tau tereikia išsirinkti norimą paslaugą ir užsiregistravus pas paslaugos teikėją pateikti įsigytą el. čekį.

Kiek laiko galioja paslaugų čekis?

Kiekvieno čekio aprašyme yra įrašytas jo galiojimo terminas, kuris skaičiuoti pradedamas nuo čekio įsigijimo dienos. Ši informacija pateikiama ir ant paties čekio.

Ar elektroniniai „Pasiutus Lapė“ čekiai yra saugūs?

Taip, saugūs. Čekių saugumą užtikrina ant jų esantys unikalūs brūkšniniai kodai. Jie padeda identifikuoti čekį, taigi ir panaudoti jį galima tik vieną kartą.

Kur rasti anksčiau sukurtus ir apmokėtus pirkinių krepšelius?

Visi apmokėti ir neapmokėti pirkinių krepšeliai saugomi portalo „Pasiutuslape.lt“ skiltyje „Mano pirkiniai“. Jei šioje skiltyje lieka neapmokėtų pirkinių krepšelių, po kelių dienų jie automatiškai ištrinami.

Kaip apmokėti paslaugų čekį?

Paslaugų čekį gali apmokėti naudojantis net 8 bankų („Swedbank“, „SEB“, „DNB“, „Šiaulių“, „Citadele“, „Paysera“ ir „Nordea“) internetinės bankininkystės sistemomis.

Ar galima pratęsti el. čekių galiojimo laiką?

Negalima