
2018-06-27
Planuodami keliones, viešbučio kambarį rezervuojame internetu. Ieškodami bilietų į renginį, taip pat naršome po virtualias kasas. Net ir apsilankymus pas gydytoją galime suplanuoti naudodamiesi mobiliuoju telefonu, neatlikę nė vieno skambučio.
Skaitykite daugiau: LRT.LT
2018-02-09
Grožio specialistai ir psichologai teigia, kad moterys į grožio salonus užsuka ne tik dėl vienos ar kitos procedūros, bet ir norėdamos „iškrauti“ mintis, išsikalbėti ir pailsėti. Kirpėjai ar kosmetologai dažnai tampa jų patarėjais ir guodėjais. Kodėl toks ryšys tarp kliento ir specialisto užsimezga tik šiuose salonuose? Ir ką daryti, jei mylimas meistras atliko paslaugą, kurios rezultatai stipriai nuvylė?
Skaitykite daugiau: 15min.lt
2018-01-29
Anksčiau, renkantis kosmetologę ar masažo meistrę, moterims dažniausiai pakakdavo patrauklios kainos ar draugės rekomendacijos. Šiuolaikinėms veiklioms damoms to nebeužtenka. Gyvenimo būdo pokyčiai, didėjantis mobilumas ir vis augantis paslaugų pasirinkimas lėmė kardinalius vartotojų poreikių pasikeitimus. Kartu su lūkesčiais kokybei išaugo ir jų jautrumas kitiems paslaugos aspektams – vietai, laikui ar netgi registracijos trukmei.
Skaitykite daugiau: DELFI.LT
2018-01-29
Anksčiau, renkantis kosmetologę ar masažo meistrę, moterims dažniausiai pakakdavo patrauklios kainos ar draugės rekomendacijos. Šiuolaikinėms veiklioms damoms to nebeužtenka.
Skaitykite daugiau: tv3.lt
2018-01-29
Anksčiau, renkantis kosmetologę ar masažo meistrę, moterims dažniausiai pakakdavo patrauklios kainos ar draugės rekomendacijos. Šiuolaikinėms veiklioms damoms to nebeužtenka. Gyvenimo būdo pokyčiai, didėjantis mobilumas ir vis augantis paslaugų pasirinkimas lėmė kardinalius vartotojų poreikių pasikeitimus. Kartu su lūkesčiais kokybei išaugo ir jų jautrumas kitiems paslaugos aspektams – vietai, laikui ar netgi registracijos trukmei, teigiama pranešime spaudai.
Skaitykite daugiau: LRT.LT
APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO:
Daugiau