7 būdai kaip grožio salonui pritraukti klientus

2019-08-20

7 būdai kaip grožio salonui pritraukti klientus

Dėl gerėjančios ekonomikos, atsiranda vis daugiau verslų... Tačiau, bet kokio pobūdžio verslas turi turėti savo klientų ratą, kad galėtų sėkmingai gyvuoti. Pritraukti lankytojų išties nėra lengva užduotis, ypač grožio salonams... Konkurencija šioje rinkoje yra didelė ir rimta, todėl norint pasiekti rezultatą reikia įdėti daug pastangų.

1. Socialinių tinklų išnaudojimas

Kaip gi šiais laikais išgyventi be socialinių tinklų, tiesa? Juk jie visur!

Visi žmonės naudojasi socialiais tinklais, tad čia skelbti apie savo siūlomas paslaugas, tiesiog privaloma! Kuo aktyviau skelbsite įvairią informaciją savo Facebook puslapyje, tuo daugiau sekėjų pritrauksite. Būtinai prašykite, kad jau apsilankiusios klientės paliktų atsiliepimus, dalinkitės savo darbų nuotraukomis. Taip pat susikurkite Instagram paskyrą. Taip galėsite plėsti bendruomenę, reklamuotis visuose kanaluose.

Google Business – taip pat, reikalinga platforma. Užregistruokite savo saloną, nurodykite darbo laiką, informaciją, rekvizitus. Tai padės ieškantiems informacijos apie Jūsų saloną bei teikiamas paslaugas.

2. Reklama socialiniuose tinkluose ir Google paieškoje

Šiuo atveju, reklama socialiuose tinkluose, reiškia mokamą reklamą, kuri nukreipta į Jūsų tikslinę auditoriją. Skelbkite konkursus, nuolaidas, skelbimus, pasiūlymus, akcijas! Visą tai leis pritraukti naujų klientų, kurie taps lojaliais.

Be to, svarbu paminėti, jog puikių rezultatų, čia, galima išgauti net turint minimalų biudžetą! Tad investuoti – verta.

3. Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais

Influenceris, arba kitaip nuomonės formuotojas – tai asmuo, kuris per socialines medijas daro įtaką kitų žmonių mąstymui ir elgesiui. Turint mažą biudžetą, galima siūlyti nemokamas paslaugas už reklamą. Na, o turint didesnį biudžetą – lubų nėra... Galima samdyti net žinomiausius Lietuvos asmenis, kurie pareklamuos Jūsų veiklą.

Kad turėtumėte bendrą suvokimą, kokios nuomonės formuotojų kainos, štai pavyzdys: influenceris, kuris turi 10 tūkst. sekėjų gali paprašyti 100 eur, o tas kuris turi 100 tūkst. – 1000 Eur.

Renkantis influencerį, svarbiausia atsižvelgti į jo auditoriją. Tokiu būdu lengviau pasieksite sau tinkamus asmenis.

4. Renginių ir konkursų organizavimas

Dar viena rekomendacija – organizuokite renginius. Nebūtinai išorinius... Tai gali būti ir paprasti, vidiniai renginiai: salono gimtadienis, atidarymas, kokio nors produkto pristatymas ar pan. Fantazijai ribų nėra... Tai padės pritraukti smalsių žmonių bei žiniasklaidą, kuri tikriausiai apie Jus parašys bent trumpą straipsnį. Šis, tikėtina, jog pritrauks naujų klientų.

Konkursai, taip pat, pritraukia naujus veidus. Tik svarbu pabrėžti, jog konkursų metu atsiradę klientai, dažniausiai būna vienkartiniai – jie netampa lojaliais. Tačiau, verta rizikuoti, nes galbūt patiksite!

5. Salono pristatymas grožio parodose ir įvairiuose renginiuose

Dabar vis labiau populiarėja įvairaus pobūdžio parodos, tame tarpe ir grožio... Būtent jų metu, nemažai merginų išsirenka sau mėgstamą meistrę ar saloną. Jums tereikia pasistengti patraukti lankytojų dėmesį, pasiūlykite nemokamai išbandyti makiažą, kirpimą ar kitą paslaugą, pasidalinkite patarimais ir, žinoma, nepamirškite įteikti vizitines korteles ar lankstinukus su pasiūlymais.

6. Bendradarbiavimas su panašios veiklos įmonėmis

Kadangi šiais laikais paslaugų pasiūla yra milžiniška, o konkurencija didelė, geriau ne konkuruoti, o ieškoti su kuo bendradarbiauti. Rekomendacijos, kaip žinia, turi didelę jėgą ir dažniausiai jei žmonės pasitiki vienu specialistu, pasinaudos ir jo rekomendacijomis. Todėl, jei bendradarbiausite su sporto klubais, masažų salonais ar kitomis organizacijomis, kuriose lankosi jūsų tikslinė auditorija, pritrauksite į savo klientų ratą, naujų veidų.

Taip pat rekomenduojama nebijoti tapti renginių rėmėjais. Tai suteikia matomumo. Grožio salonams, labiausiai verta remti moterims skirtus renginius. Tokio tipo bendradarbiavimas suteiks naudos ne tik renginių organizatoriams bei dalyviams, bet ir rėmėjui, nes apie Jus bus skelbiama socialiniuose tinkluose, Jūsų logotipas ar vardas puikuosis stenduose, be to, ateityje turėsite galimybę kartu kurti bendrus renginius.

7. Bendradarbiavimas su grožio paslaugų pardavimo platforma Pasiutus Lapė

Jei įgyvendinsite visus, prieš tai minėtus, punktus, garantuojame, jog klientų padaugės, tačiau perspėjame, jog Jums reikės skirti išties nemažai laiko visiems žingsniams įvykdyti. Na, o norint sutaupyti laiko, siūlome bendradarbiavimą su Pasiutusia Lape. Ji organizuoja renginius, remia įmones, dalyvauja parodose, bendradarbiauja su nuomonės formuotojais ir t. t. Tad čia rasite viską vienoje vietoje!

Pasiutus Lapė nuo kuklios el. parduotuvės, įkurtos 2016-aisiais, šiandien išaugo į vieną didžiausių Lietuvoje specializuotų grožio paslaugų platformų. Ji padeda salonams bei procedūrų specialistams auginti pardavimus, rasti naujų klientų, sustiprinti įvaizdį virtualioje erdvėje bei leidžia naudotis dar kitais papildomais privalumais... Jei norite tapti Pasiutus Lapė partneriu, Jums tereikia įgyvendinti kelis lengvus žingsnius. Po to Jūsų pardavimai ir klientų ratas išaugs neatpažįstamai!

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: