Kokią įtaką turi cukrus mūsų veido odai?

2019-06-14

Kokią įtaką turi cukrus mūsų veido odai?

Ar žinojote, kad veido oda yra Jūsų sveikatos atspindys? Veido oda papasakoja daug daugiau nei galite įsivaizduoti. Jums apsilankius pas kosmetologę ji puikiai išvardintų produktus, kuriuos vartojate ir kurių neigiamas poveikis matomas odoje.

Šiais laikais maistas pilnas įvairiausių priedų, jame daug cukraus, o ir dažnai patys niekaip nesugebame valgyti sveikesnio ir subalansuoto maisto. Daugelio vitaminų bei mineralų trūkumas ne tik įtakoja mūsų imunitetą, bet ir stipriai veikia veido odą.

Cukrus  - veido odos ir organizmo priešas

Kasdien matome gražiausias ir spalvingiausias reklamas, kuriose puikuojasi saldinti, gazuoti gėrimai, jogurtai, šokoladai ir t.t. Bet pagalvokite ar tas malonus skonis Jūsų gomuriui taip pat maloniai veikia Jūsų organizmą?

Deja, bet cukraus vartojimas yra šiuolaikinės visuomenės problema. Dažniausiai neskaitome sudėčių, tačiau jei panagrinėtumėte duonos, jogurto, sulčių, šokoladų, pomidorų padažų ar bet kokių kitų produktų etiketes, pamatytume įspūdingus skaičius.

Suaugusiam žmogui rekomenduojama suvartoti ne daugiau kaip 30 g. cukraus per parą, o štai jogurte jo galima rasti net 50 g. Tai reiškia, kad Jūs su vienu indeliu gaunate didesnę nei paros normą. Pabandykite pastebėti kiek per dieną suvartojate cukraus. Skaičiai Jus nustebins nemaloniai.

Per didelis cukraus kiekis organizme sukelia daug įvairių problemų - osteoporozę, širdies bei kraujagyslių ligas, skatina nutukimą, slopina imunitetą, taip pat stipriai veikia ir veido odą. Jei matote, kad Jūsų veido oda pilkėja, tampa labiau suglebusi, matosi ankstyvieji senėjimo požymiai - susimąstykite. Cukrus gali būti viso to pagrindinė priežastis. Ypatingai cukrus veikia moterų odą, kadangi pas moteris kolagenas gaminasi mažiau nei pas vyrus, o cukrus dar labiau sustabdo šį procesą. Tad jei nenorėti turėti daug raukšlių venkite cukraus.

Be to, cukrus ne tik paskatina veido odos senėjimą, bet dažnai ir riebina ją. Didesnis cukraus kiekis priverčia kraują išskirti daugiau insulino, o šis padidina testosteronų gamybą, tuomet  suaktyvėja riebalinių liaukų darbas. Taip Jūsų veido oda tampa riebesnė, ima blizgėti, atsiranda aknė ir prasideda uždegiminiai procesai.

Geriausia pridėtinio cukraus atsisakyti visiškai. Sveika mityba yra tiesiausias kelias į gražią veido odą bei sveikatą. Rinkitės kuo natūralesnius produktus, mažiau pusfabrikačių, daugiau gaminkite namuose. Jei esate smaližė - rinkitės vaisius, sveikus užkandžius (dabar jau galima rasti užkandžių be pridėtinio cukraus), gerkite daugiau vandens.

Organizmo valymas

Tam, kad iš organizmo pašalintume cukrų ir atkurtume natūralius organizmo procesus pirmiausiai reikia organizmą šarminti. Rinkitės kuo daugiau žalio, termiškai neapdoroto maisto – salotos, daržovės, vaisiai, gaminkitės žaliuosius koktelius. Visi šie produktai puikus skaidulų šaltinis, o skaidulos padeda valyti organizmą, reguliuoja virškinimo sistemą.

Taip pat nepamirškite gerkite kuo daugiau vandens, kadangi jo trūkumas taip pat įtakoja daugybę organizmo procesų. Taip po truputį atkursite organizme balansą ir sustabdysite įsibėgėjusius žalingus procesus, kuriuos sukelia per didelis cukraus kiekis.

Veido oda pagražės kai tik pradėsite organizmo valymą. Tačiau bet kuriuo atveju specialistai rekomenduoja atlikti ir veido odos valymus kosmetologijos kabinete, palepinti odą masažais. Per didelis cukraus kiekis ir vandens trūkumas organizme paskatina odos senėjimą ir raukšlelių atsiradimą. Norint ženkliai pagerinti veido odos būklę tiesiog būtinas kompleksinis gydymas. 

Vandens trūkumas - sausos odos priežastis

Sausa veido oda vargina dažną moterį ar vyrą. Žinoma, tai įtakoja daug faktorių, bet vienas iš pagrindinių - vandens trūkumas organizme. Gaila, tačiau žmonės dar sunkiai išgeria pakankamą kiekį vandens. O mūsų organizmui jis tiesiog būtinas, kadangi net 70 % žmogaus organizmo sudaro vanduo. Tai reiškia, kad turime nuolat pildyti jo atsargas.

Kuomet atsiranda veido odos problemų (sausa, pleiskanojanti veido oda) visada ieškome brangiausių kremų, serumų, bet nepagalvojame, kad priežasčių visada pirmiausia turėtume ieškoti viduje. Jei Jūsų veido oda pleiskanoja, jaučiate nemalonų tempimą - pagalvokite kiek vandens išgeriate per dieną, ar gaunate reikiamą normą pagal Jūsų svorį ir ūgį.

Vienam Jūsų kūno kilogramui rekomenduojama išgerti 30 ml. vandens. Tai reiškia, kad savo svorį turėtumėte padauginti iš 30. Šiltuoju metų laiku ar sportuojant vandens rekomenduojama išgerti daugiau.

Vanduo padeda šalinti toksinus, oda išlieka gyvybingesnė, elastingesnė, jos spalva skaistesnė. Taip pat rekomenduojama ne tik gerti daugiau vandens, bet ir atsisakyti gazuotų, saldintų gėrimų, kurie kenkia ne tik veido odai, bet ir prideda papildomų kilogramų, prastina bendrą savijautą.

Sveika veido oda yra kiekvienos moters troškimas, todėl labai svarbu ja pasirūpinti tiek iš vidaus tiek iš išorės. Darykite tai tinkamai ir vadovaukitės specialistų rekomendacijomis. Sveikata mūsų didžiausias turtas – saugokime jį!

Atgal

APIE PASIUTUS LAPĖ RAŠO: